lunes, 3 de octubre de 2016

ZALDIAN JAUSI NINTZENEAN.


          ZALDIAN JAUSI NINTZENEAN

Igandean joan nintzen zaldian ibiltzen. Joan nintzenean prestatu nuen zaldia eta pistata joan nintzen asteko klasea.

Oso ondo nengoen baina joaten nintzen oso astiro eta esan zidan andereinoak emoteko fustazo 1. Eta emon nion, ez zuen egin ezer eta esan zidaten emoteko beste bat eta emon nion eta hasi zen bi hanketan jartzen eta saiatzen niri botatzen.

Gero salto egin genuen etaneukan zaldia ez zitzaion gustatzen saltoak ze txikitan euki zuen zauri bat aurpegian eta orduan deko beldurra barretara. Hasi ginen eta ni izan nintzen azkena, egon nintzen saiatzen eta ezer. Bost biderrez, sei...baina ezer. Joaten zen saltora baina eskibatzen zuen eta joaten zen beste aldetik. Baina azkenean andereinoak kabreatu zen eta ekarri zuen traia bat
(traia :fusta oso lusea) eta joaten zenean zaldia saltora eta geltitu zen ta bapatean zassssssss entzun zen, eta zaldiak salto egin zuen. Saltoa eta gero hasi zen niri botatzen eta jausi nintzen baina txarrena zen  nire hanka engantzatu zel riendetan eta eraman zidan zaldiak arrastratuta. Susto handia pasatu nuen baina ni altzatu eta berriro zaldiaren gainera igo nintzen.

8 comentarios:

  1. Se ausartia Garazi!!!

    ResponderEliminar
  2. bai oso oso ausarta zara

    ResponderEliminar
  3. Nik ez naiz ausarta egiteko hori

    ResponderEliminar
  4. Nik ez naiz ausarta egiteko hori

    ResponderEliminar
  5. Zelako zaldi rebeldea.

    ResponderEliminar
  6. Bai niri ematen dit beldurra orain zaldi hori!!!

    ResponderEliminar
  7. zelako beldurra!!! ni zaldi horretan ez nintzen berriro montatuko

    ResponderEliminar
  8. zelako beldurra!!! ni zaldi horretan ez nintzen berriro montatuko

    ResponderEliminar