jueves, 20 de octubre de 2016

LOS MOAIS DE PASCUA

Paskuako moaisak Pasko-uhartean daude eta moais guztiak uhartea biribitzen ari dira. Oso haundiak dira eta moais batzuk txapel moduko bat daukate buruan oso arraroa. Nik inoiz ikusi dut moais bat baina nire gurazoak aldi batean ikusi zuten, museo batean.
Moaisak, sumendiko harriekin daude eginda, estatuak dira eta 900 baino gehiagoko moaisak daude uharte guztian.
Moaisak pertsona baten aurpegia modukoa daukate eta pixka bat inklinatuta daude. 
Moaise-ko bitxiena dutena da, moais guztiak itsasora begiratzen dutela baina kapela dutenak ez daude itsasorantz begira eta hori oso harraro eta bitxia da.
Badago liburu bat eta pelikula bat moaisekoren itx egiten dutela.
                         hauek dira kapelak dutenak.

7 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Niri pilooooo bat gustatuko litzaidake Moaisak ikustea, hain politak dira!!!

    ResponderEliminar
  3. nik noizbait paskuako uhartera joan nahiko nuke moais eder horiekin argazki batzuk ateratzeko

    ResponderEliminar
  4. Eskerrik asko informazioagaitik

    ResponderEliminar
  5. Ni ere joan nahi dut oso interesgarria izango zen ikustea moais bat

    ResponderEliminar