martes, 4 de octubre de 2016

NIRE JANARI GUSTUKOENA

Nire janari gustukoena arrautza patatekin (dena batera) da. Gainera pis-pas batean egiten dozu. Nire aitak eta nik janari honeri deitzen diogu "LA BOMBA", jaten duzunean betetzen zarelako pilo bat.

Hauek dira osagaiak:
1 edo 2 arrautz
Olioa
Gatza
Patatak

Resultado de imagen de CHEFNola egin: Lehenengo patatak mozten dira, laukizuzen antzekoak. Patatak olioan sartzen duzu eta batzutan joan mugitzen. Kolore urreztatua dagonean ateratzen dira sartaginetik. Ondoren gatza botata eta plater batean ipintzen duzu, ez hozteko ipintzen duzu beste plater bat gainean. 2 minutu barru arrautzak egin eta listo. Azkenik arrautzak eta patatak platerran ipini eta  2 sardezkekin irabiatu eta...
                                        ON EGIN !!!!!

3 comentarios:

  1. nire aita batzuetan ere egiten dit patata frijituak arrautzekin eta gozo-gozoa dago, baina asko betetzen du

    ResponderEliminar
  2. nire aita batzuetan ere egiten dit patata frijituak arrautzekin eta gozo-gozoa dago, baina asko betetzen du

    ResponderEliminar
  3. Lehioako jatetxe batean ere saltzen dute

    ResponderEliminar