domingo, 16 de octubre de 2016

TOMATEAK


Tomateak oso elikagai energiadunak dira, jende askok gustuko ditu baina ala ere badaude pertsona asko gorroto dituena. Horietako bat ni neu naiz, inoiz ez zaizkit gustatu tomateak baina egia esan esfortsu handiak egin ditut haiek jatearren. Nire amaren lagun batek behin esan zidan tomateak fruta zirela baina ni ez nengoen hain seguru, azken finean jendeak hainbeste iritzi dauzka nastatu egiten zarela!!! Badakizue tomateak desertuan ere biltzen direla?Bai, dokumental batean ikusi nuen,oso gizon aberats batek 40 hektarea inguru zeuzkan tomate mordoz beterik. Hain zen polita, tomateak berriro probatzeko gogoa sartu zitzaidala. Tomate hazi pilo bat daude munduan, 3000 edo gehiago. Ikusi nuen nola gizon batek fruta honen haziak media on eta finetan sartzen zituen, zergatik? egongo zarete galdezka, berak horrela zihoen "tomate haziak media fin eta onetan sartzen ditut horrela fresko -fresko egon daitezen eta eltxoak eta beste zomorro batzuk ez sartzeko baita ere." Tomatea oso janari ona da eta gainera proteina asko dauzka, proba ezazu!!! (nik ere probatu ditut nahiz eta ez gustatu)  ;) Resultado de imagen de tomates

8 comentarios: