domingo, 9 de octubre de 2016

Nire 4 egun bereziak Barakaldon

Lehenengo eguna: Asteburu luze honetako lehen egunean (ostegunean) 17:30etatik - 18:00etara; trikitrixa ensaioa izan nuen. Trikitrixa ensaioa eta gero saskibaloiko entrenamendua izan nuen 18:30etatik - 20:00etara. Entrenamendua bukatu ondoren, kotxean Barakaldora joan nintzen nire aizparen etxera. Hara heltzerakoan, Bob (txakurra) eta Sua (katua) agurtu nituen, eta ondoren pijama jarri nuen etxean egindako mexikano janaria afaltzeko. Goxo-goxoa zegoen dena. Afaldu ondoren "La leyenda de Tarzan" pelikula ikusi genuen.





Bigarren eguna: Bigarren egunean gosaltzera joateko izartu nintzen eta "flopi" izeneko donutasak gosaldu genituen. Beranduago, beheko tabernara bajatu giñen, nire aizpa eta bere gizonaren lengusuekin zerbait hartzera.
Jateko orduan "Sakura" izeneko jatetxe japoniar batera joan giñen eta shusi ta alako gauzak jan genituen. Handik etxera bueltatu giñen eta terraza apaintzen hasi giñen. Orduak pasa ta gero, "kanguros en apuros" pelikula ikusten jarri nintzen Bob eta Suarekin batera.
Afaltzeko, albondigak tomatearekin afaldu genituen eta geroago denok batera "Dos buenos tipos" pelikula ikusi genuen.










Hirugarren eguna: Hirugarren egunean, tostadak gosaldu nituen. Ondoren Bob zaintzen egon nintzen. Jateko ordua heldu zen eta makarroiak albondigekin eta entsalada bazkaldu genuen eta 17:00-etan Plentziara joan giñen pisu berria ikustera.
Etxera bueltatu giñen eta "Alicia atraves del espejo" pelikula ikusi nuen.
Afaltzeko antxoa frijituak afaldu genituen eta gero "Perdona si te llamo amor" pelikula ikusi genuen.

Laugarren egunean: Laugarren egunean, (Gaur) izartu egin naz eta tostadak gosaldu ditut. Eta orain etxerako lanak egiten nago.



10 comentarios:

  1. Hori txakurra zure ahizparena da???

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. baii!! orain txakur bat eta katu bat ditu, txakurra Bob izenekoa eta katua Sua izenekoa

      Eliminar
    2. baii!! orain txakur bat eta katu bat ditu, txakurra Bob izenekoa eta katua Sua izenekoa

      Eliminar
  2. Hori txakurra zure ahizparena da???

    ResponderEliminar
  3. asko guztatzen zaizkio animaliak????

    ResponderEliminar
  4. Niri ere gustatuko litzaidake horrelako asteburua izatea

    ResponderEliminar
  5. Zelako sortea daukazu horrelako asteburua izatea

    ResponderEliminar
  6. Zelako asteburua Amets

    ResponderEliminar