sábado, 15 de octubre de 2016

NIRE ACADEMIA BERRIA


 Orain dela aste bat josteko beste akademia batera joaten nahiz "Cafe Costura" izenekoa.Bilbon dago eta ostirala gustietan joaten nahiz. Nire andereñoa Ainoa deitzen da.
Resultado de imagen de cafe costura
Hau nire academia berria da
Orain dela gutzi jantzi bat egiten hasi nahiz.Oraindik ez dut bukatu baina bukatzen dudanean ikastolara eramango dut zuek ikusteko.

Lehenego egunean oso urduri nengoen (imaginatzen duzue).Eldu nintzenean oso desberdina zen dena ez nuen ezagutzen inork, andereñoa eldu zenean ezagutzen hasi ginen. Geroago esan idan nolako jantzia nahi nuen egin ni marrazki bat egin eta erakutzi nion.
Ondoren patron bat egin genuen.

 Urrengo ostiralean 14an telan patronean kokatu eta mostu nuen. 
Espero dut ondo pasatzea eta disfrutazea akademia berrian.

1 comentario: