domingo, 9 de octubre de 2016

nire osabaren eskontza

Atzo  urriak 8 nire osabaren ezkontza izan zen .Nire lehengusua Ibai,nire ahizpa Paule eta nik eraztunak eta arrak eraman genituen.Beraiek lehenengo bankuan jesarri ziren, baina ni nire amama nire osabaz nire izeko eta nire izekoaren aitarekin jesarri nintzen.
Geroago nik eta nire amak textu bat irakurri genuen.
Gero restaurantera heldu ginen eta nire aititeren   lehengusinak deskapotable gorri bat zeukan.
Nire amamaren ametsa deskapotable batean montatzea zen
Eta badakizue zer?????????
Bera eta niri kontxetan montatzeko eta hortik buelta bat ematengo zigula ezan zigun eta ze ondo, zelako ilusioa.
Gero nire osaba eta izekorekin argazkiak egin ginen.Niri umeen mahian jesarri zidaten ume guztiok bezala. Nire gurasoak mahai printzipalan jerrasi ziren nire amamarekin.
Gero baskarira joan ginen eta gurasoei menu diferente bat jarri zioten.
GURE MENUA HAU ZEN:
ENTRANTEAK:Fritoak:jamoia (jamonero bat kontratatu zutelako),empanadillak(nire lehengusuari asko guztatzen zaiolako),kroketak eta gauza arraro bat.
1.Nekora edo langostinoak(nik nekora aukeratu nuen)
2.entrecot edo legatza plantzan(nik entrecot elegitu nuen)
3.frutasko tarta, ze gosoa......
Geroago pirata animatzaile bat etorri zen eta oso ondo pasa nuen.
Ere  FOTOCOOL  bat zegoen eta h2 lagun egin nintuen Izaro eta Nahiara eta gero Irati izeneko esagun bategaz gaueko 1:30 edo berandugo geratu ginen jolasten ezkontzan.

Resultado de imagen de restaurante gaminiz bodas

8 comentarios:

  1. Nik iñoiz ez naiz joan ezkontza batera.
    Zelako morroa!!!!

    ResponderEliminar
  2. ze guayy!! ni ere nire aizparen ezkontzan oso ondo pasatu nuen eta uzte dut zu ere zure osabaren ezkontzan

    ResponderEliminar
  3. ze guayy!! ni ere nire aizparen ezkontzan oso ondo pasatu nuen eta uzte dut zu ere zure osabaren ezkontzan

    ResponderEliminar
  4. Nik ikusi nuen argazkia eta zelako lekuak eta jamntziak. Zelko eskontza

    ResponderEliminar
  5. Nik ikusi nuen argazkia eta zelako lekuak eta jamntziak. Zelko eskontza

    ResponderEliminar
  6. Oso ondo pasatu duzu ezta? zorionak nire partez zure osaba eta izekori!!!

    ResponderEliminar
  7. asko guztatu zitzaidan

    ResponderEliminar