miércoles, 19 de octubre de 2016

Ilargiren 7 gauza bitxiak

Resultado de imagen de luna1. Lurran 45 kilo pisatzen duen pertsona batek Ilargian, 8,05 kilo pisatuko zituen.
2. Traje espaziala barik Ilargian, odola egosten hasten da.
3. Ilargian ez dago haizerik ezta soinurik, ezin da txistu egin ere.
4. Guztira, Ilagira heldu diren astronautak 18 dira.
5. Ilargiaren lurrazala Asiakoa baino txikiagoa da.
6. Urtero, Ilargia Lurratik 3,8 zentimetro urruntzen da.
7.  Ilargi betean dagoenean, pertsonak arraroa jarduntzen duela mito bat da.
                                                   Ba al zenekizkien guztiak?

17 comentarios:

  1. Ilargianlurratik urrun tzen dela entzun nuen baina baste guztiak ez nituen ez ezagutzen bes

    ResponderEliminar
  2. Arraroa da ondola egostea,hor otz asko egiten du

    ResponderEliminar
  3. Arraroa da ondola egostea,hor otz asko egiten du

    ResponderEliminar
  4. Azkenean ilargia oso urrun egongo da guretzat.

    ResponderEliminar
  5. Ni ez nekien gauza bat ere ez. Barregura asko heman dit jakitea ilargiak pisua kentzen dizula :)

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. espero dut ilargia lurrarengandik asko ez urruntzea

    ResponderEliminar
  8. Oso ona Aner, ni ez nekien ezer.Niretzako oso interesgarriak izan dira hori bitzikeriak.

    ResponderEliminar
  9. Oso ona Aner, ni ez nekien ezer.Niretzako oso interesgarriak izan dira hori bitzikeriak.

    ResponderEliminar
  10. Oso ona Aner, ni ez nekien ezer.Niretzako oso interesgarriak izan dira hori bitzikeriak.

    ResponderEliminar
  11. EZ DUT NAHI ILARGIA HAIN URRUN EGOTEA BEZTELA GAUEAN EZ ZEN ARGIRIK EGONGO

    ResponderEliminar