jueves, 20 de octubre de 2016

LARUNBATA BEREZIA

LARUNBATA BEREZIA
Resultado de imagen de cluedo
Larunbatan nire amonaren etxera joan nintzen. Hor hasi ginen jolasten cluedora eta nire anaiak irabazi zuen. Jolastu eta gero, nire amonarekin janaria prestatu genuen, pasta eta oilaskoen hegoak ziren. Ondoren egongelara joan ginen eta han telebista ikusi nuen eta bitartean nire anaia jolasten hasi zen. Ordu bat pasa eta gero  ni eta nire anaia joan ginen aktimel bat hartzera eta gero nire aita etorri zen autoz. Oier Gomezen bila joan nintzen beheko eskolara eta nire etxera abiatu ginen. 20:30-etaraino egon ginen jolasten.

4 comentarios:

  1. Nik behin cluedora jolastu nuen, ez zitzaidan batere gustatu

    ResponderEliminar
  2. Bai larunbat berezia! Cluedo jolaza asko guztatzen zait, norbaitek olentzeroren egunean ekarri zuen eta oso ondo egon ginen jolazten.

    ResponderEliminar
  3. Zelako larunbata, nik ez dut inoiz cluedora jolastu.

    ResponderEliminar
  4. ZE GOSOA AFARIA E MIKEL

    ResponderEliminar