lunes, 3 de octubre de 2016

ENPATIA


13 comentarios:

  1. Niretzat asko gustatzen saisunean zerbait mugarik ez dago

    ResponderEliminar
  2. Zelako bideo polita bullinga ez da egin behar oso txarto dagoelako eta eta guztatzen zaizun gauzak inoiz utzi behar dugu.Empatia eukin behar dugu denok obeagoa izango da .

    ResponderEliminar
  3. Niretzan gustatu zait, gizon hori lortzen duelako bere muga

    ResponderEliminar
  4. Niretzat videoa oso polita izan dela iruditzen zait eta empatia askorekin dela ikusi dut. Asko gustatu zait niri, umea txiroa izan nahiz gero bera ere beste txiroei laguntzen duela.


    ResponderEliminar
  5. Zelako enpatia zeukan gizon hori, jende guztia horrela izan bazen gure mundu askoz obeagoa izango zen. Enpatia daukan jendeari jende guztia eskertzen dio, eta pozik jatzen da. Laguntzea oso ona da eta enpatia eukitea ere.

    ResponderEliminar
  6. NIretzat enpatia oso garrantzitzua da, eta bullina ere. Bideo hasieran umeri billina egiten zioten eta gainera txiroa zen. Pena asko ematen dit, zeren eta lasterketa hazterakoan zapatilak apurtzen zaizkio, baina entranatzeilea oso ona denez eta enpatia asko duenez berri betzuk ematen dizkio.

    ResponderEliminar
  7. yo siempre me porto bien con los demas. Los amigos son muy importantes.

    ResponderEliminar
  8. Niri bideo hau ikusi nuen baina ez nuen ulertu oso ondo,horain empatia gehiago daukadanez ulertu dut lehen baino gehiago.Bideo honekin asko ikasi dut empatia asko duelako

    ResponderEliminar
  9. Niri bideo hau ikusi nuen baina ez nuen ulertu oso ondo,horain empatia gehiago daukadanez ulertu dut lehen baino gehiago.Bideo honekin asko ikasi dut empatia asko duelako

    ResponderEliminar
  10. Nik badut ikusita bideo bat, mutil txiro bateri buruzkoa. mutila, eskalea da eta kalean limosna eskatzen dabil, ez dauka zapatarik erez!mutil batek pizza zati bi ematen dizkio eta txiroa ez den beste batek zatitxo bat eskatzen dio. emango dio zatitxoa edo ez?interneten bilatu, bideoak daukan esanahia ikusgarria da. Bullinaz ordea, mesedez noizbait norbait ikusten baduzun hori egiten... lagundu ezaiozu bullinga egiten dioten pertsonari.

    ResponderEliminar
  11. niri ez zait guztatu ez asko ezta gutxi ahu. Ez zait gustatu ze Bulin asko egiten diotelako. Eta guztatu zait empatia asko gaukalo txiroekin eta bere entrenatzailea berarekin.

    ResponderEliminar
  12. Asko gustatu zait bideoa, beti esaten dugulako zerbait egin nahi dugula, baina ez dugu lortzen (batzuetan bai). Eta mutiko ahuek txiroa izanez gero lortu du. Zapatak apurtu zaizkio, baina lortu du. Niri gustatuko litsaidake horrelako zerbait egitea.

    ResponderEliminar
  13. Ze empatia gitxi duten ume batsuek e!

    ResponderEliminar