lunes, 17 de octubre de 2016

LAGUNAK ETA ERRESPETUA

Resultado de imagen de respeto

17 comentarios:

  1. Nietzat lagunak ez dira zurekin jolazten dutenak. Baizik eta arazo bat duzunean laguntzeko prest daudenak.

    ResponderEliminar
  2. Niretzat lagunak zuri languntzen,jolasten diren pertsona dira eta zuk beraiekin kongiantza gorde.

    ResponderEliminar
  3. Niretzat lagunak, zure familiakoak ez diren zuri languntzen eta zurekin egoten diren personak dira eta gela batean ezin duzu esan denak lagunak direla eta hoiei kideeak deitu ahal diezu, baina zure lagunak ez izan harren ez diezu ezer egin behar.

    ResponderEliminar
  4. Niretzat, lagunak oso pertsona garrantzitsuak dira. Nik laguntza behar dudanean lagundu egiten naute eta nik beraiei berdin. Horrez aparte badaude taldekideak ere, ez duzu horien laguna zertan izan behar baina beti errespetuz tratatu beharko dituzu, jende guztiari bezala. Nik lagun ugari dauzkat baina horien artean badaude benetako lagunak. Lagun horiek beti daude hor niri laguntzeko prest. Nik ezagutu dudan pertsonarik onena nire ahizpa da. ;)

    ResponderEliminar
  5. Niretzat lagunak izatea oso behargarria da. Lagunak izatea oso ona da, eta lagunen artean laguntzen zaiatu behar gara. Lagun barik askoz tzarrago bizitzen zara, inork berarekin hitz egiteko, jolasteko... Mundu guztiari guztatzen zaio lagunak izatea.

    ResponderEliminar
  6. Niretzat lagunak oso garrantzitzuak dira, laguntzen dizutelako ez duzuna ulertzen, saiatzen dira zuk ulertzea...
    Nik lagun asko dekot,eta guztatzen zait jolastea beraiekin oso ondo pazatzen dudalako.Eta daukagunean arazoren bat azkenean kompontzen dugu.

    ResponderEliminar
  7. Niretzat lagunak oso inportanteak dira. Zergatik, txarto zentitzen naizenean, beti LAGUN ONAK or daude laguntzeko, nigaz jolazteko, irribarre handi bat ateratzeko, zinemara joateko:). Lagunak beti gurekin egongo dira, momentu txarretak eta onetan. Baina, benetako lagunak bakarrik, txarrak ez dizute laguntzen, zurekin faltsuak dira, zu baino onenak direla uzte dute, baina ez da egia. Nire uztez, lagunek gabe ezingo ginen bizi.

    ResponderEliminar
  8. Niretzat laguna bat da atsegina izatea, lagun ona.
    Nik norbaiteri ikusten badot negar egiten beraren gana joaten naiz eta laguntzen diot adibidez besarkadak...Egiteko lagunak lagundu behar da ondo tratatu.

    ResponderEliminar
  9. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  10. Niretzako lagunak oso garrantzitzuak dira.
    Niretzako lagun barik jolastea oso aspergarria izango zen, ni lagunekin errespetu asko daukat, nire lagunak oso ondo portatzen dira nirekin eta ni beraiekin ere.
    Lagunez aparte ere daude ez direnak nire lagunak baina daude klasean orduan errezpetu asko ematen diot.

    ResponderEliminar
  11. lagunak oso inportantek dira.
    Ni lagun asko ditu gehieneak onak.
    Nire lagunek laguntzen didate asko. Denk ez dira berdinak batzuk egoten da gehiago nirekin laguntzen didate...
    erebai lagun txarrak daukat ez garelako konpontzen ez zait jausten ondo... Alrebz lagun onekin ez gara azerretzen edo azerretzen garenean konpontzen dugu. Nik egiten ba diot txarto nik ezkatzen diot barkamena eta baera egiten ba duen txarto bera ezkatu behar dit barkamena

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

      Eliminar
  12. Niretzat lagunak oso importanteak dira, lagunak lortzeko oso zaiak direlako eta lagunak galtzeko oso errezak dira.
    Horregaitik lagunak oso importanteak dira.:):):)
    Lagunekin empatia eukin behar duzu eta ondo tratatu behar dituzu.
    Lagun onak adibidez jauzi egiten zarenean bera joaten da eta laguntzen zaizu eta lagun hori empatia badauka zurekin bera lagun ona zara.
    Eta lagun txarrak txarto zentitzen zarenean ez zaitu laguntzen edo ez zaitu egiten horrelako gauzarik.

    ResponderEliminar
  13. Niretzako lagunak oso beresiak dira.Denetariko lagunak aukin behar dira:Txinatarrak,Errusiarrak,erromakoak,parisekoak...
    Ni neska edo mutil bat aspertzen ikusten dudanean bere laguna izan al banaizen galdetzen diot eta berarekin jolasten asten naiz eta joan behar direnean telefono senbakia eskatzen diet eta horrela naiz ni.

    ResponderEliminar