martes, 25 de octubre de 2016

Nire asteburua



Larunbata: Larunbatan, goizean plaza gorrira joan nintzen, hor Pablorekin topatu egin nintzen eta berarekin egon nintzen. Txapetara jolastu genuen, ez geneukan baloirik, orduan nire amari esan nion geratu ahal banintzen, eta berak esan zidan, seirak eta erdirarte. Orduan, Pablo eta ni, bostan laurden gutxitan geratu ginen.
Resultado de imagen de artea centro comercialOndoren, jan eta gero, etxean egon nintzen ordura arte. Gero baloia hartu eta Pablorekin joan nintzen jolastera.
Amaitu genuenean, nire ama etorri zen nire bila, eta etxera joan ginen, eta orduan familiarekin joan nintzen Arteara, arropa erostera. Arropa erosi eta gero etxera joan ginen oso nekatuta.
Resultado de imagen de real madrid athletic
Igandea: Igandean ez nuen gauza asko egin, egon nintzen etxean arratsaldeko zortzi eta laurden arte, ze joan ginen gofre bat jatera plaza gorrira. Amaitzean, partidua ikusi nuen eta lehenengo zatia amaitu zenean, etxera joan nintzen, nire familiarekin, Athletic-ek, 2-1 galdu zuen Real Madrilen kontra. Nik Athletic-ek sartu zuenean, oso pozik jarri nintzen, baina azkenean galdu zuten. Ba, ez da ezer pasatzen!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario