domingo, 23 de octubre de 2016

TENISEKO KLASE BERRIAK


Aurten teniseko klaseetara apuntatu naiz, astelehenetan eta astezkenetan noa.
Resultado de imagen de tennisZuazora joaten naiz jolastera, Galdakaoko futbol zelai ondoan. Oraindik bakarrik joan naiz 3 egun teniseko klaseetan, baina hiru egun honetan oso ondo pasatu dut, eta oso dibertigarria iruditzen zait. Niri tenisa ez zitzaidan asko gustatzen, eta ez nuen inoiz jolasten, baina orain asko gustatzen zait tenisera jolastea.
Resultado de imagen de rovacias tenis
Hau da Comillaseko tenis zelaia
Gainera, nire oporretako herrian, "Comillasen", nire etxeko urbanizazioan padeleko eta teniseko zelaiak daude jolasteko, eta batzutan padelera jolasten dut, baina tenisera ez dut inoiz jolastu. Baina nire aitari esan diot, Comillasera joaten garenean, tenisera ere jolastu pixka bat, eta nire aita adoz dago. Espero dut klase hauei esker asko hobetzea.

3 comentarios: