miércoles, 19 de octubre de 2016

Ereagan larunbatean

 Larunbatean Ereagara joan nintzen. Niri Ereaga asko gustatzen zait. Kosta moduko bat da, parkekin, jatetzekin... Ondartza du, baina hotz-hotza zegoen ura. Ni nire patinak eraman nituen. Gutxi gorabehera lauretan hedu ginen, ni, nire ama eta nire aita. Paseo bat eman gendun kostari. Taberna baten aurrean 'El Sireno' dago. 'El Sireno' koadro super handi bat modukoa da. Ondoan, txalupak daude, eta harriz egindako hondartz txiki bat ere dago. Jendeak udan horra eramaten dituzte txakurrak bainatzeko. Parke bat ere dago, eta parke horretan ariketa fisikoa egiteko makinak daude. Parkearen ibilbide guztia egin nuen patinegaz, eta bai, aldi baten baino gehiagotan lurrera erori nintzen:). Bueltan nire ama, nire aita eta ni  lasterketa bat egin genuen. Nire amak aita eta bioi irabazi zigun.
Arroka oso polit batzuk daude marraztuta eta han nire ama eta ni argazki pilo bota ginen. Ama aspaldiko lagun bat ikusi zuen, eta han hordu erdi egon zen lagunarekin hitz egiten. Oso egun plita izan zen, Ereaga oso polita delako.

Resultado de imagen de parque para haccer ejercicio ereaga


8 comentarios: