miércoles, 12 de octubre de 2016

SEGOVIAN ETA WARNERREAN



Segovian: Pasa den ostiralean Segovian egon nintzen eta oso polita da. Lehenengo gauza ikusi genuena bere akueduktuoa, oso polita zen, gutxi gora bera 2000 urte dauka. Akueduktoa ikusi eta gero jatetxe batera joan ginen jatera, nik bistek aukeratu nuen eta oso gozoa zegoen, txarra zena euli eta liztor pila bat zeuden. Amaitu eta gero Catedralen plazara joan ginen, catedrala oso handia zen, eta ere oso polita. 
Ondoren, palazio batera joan ginen eta polit, polita zen, ondoan taberna bat zegoen eta sartu ginen terraza handi bat zeukan, patata frijituak hartu genituen, churroak ipintzen duten lekuan, kono antzeko batean. Gero lurrean begiratu nuen eta akueduktoko irudi txikiak zeuden. Nik galdetu nion nire amari zergaitik, eta esan zidan hori ipintzen zutela akueduktoa ere zegoela lur behean. 


Warnerrean: Warnerrean asteburua pasatu nuen, lenengoa ikusi genuena Happy Feet-eko laburpen bat zen 3Den, 12 minutu irauten zuen. Gero ere nire gurasoen lagun batzuk zeuden eta hiru seme zuten, nire arrebaren laguna zen bat Nora izenekoa. Unairekin hitz egin nuen. Nik baino urte bi txikiagoa da, 9 urte ditu, 4.mailan dago.
Poliziako akademia zoratuta ikuskari ikusi genuen eta atrakzio batzutan. Azkenean, desfile bat ikusi genuen, Hallowenekoa.
Igandean, Tom y Jerry trenean montatu genuen, (arin zihoan).
Ondoren, bip,bip deitutako errusiar mendira montatu ginen, oso dibertigarria izan zen, Tom y Jerrykoa baino pixka bat arinago zihoan, eta hurrengoa ez dut gogoratzen bere izena, baina atrakzio gogorrena izan zen, 1,40 metro baino gehiagokoa zen behar zen. Ez zegoen kolarik, lehenengo eseri genuen leku batean, eta gora, bera azkar azkar, 360graduko bueltak ematen, eta gero altuan hankaz gora geunden, eta jausiko nintzela pentzatu nuen. Amaitu eta gero pizka bat zorabiatuta nengoen.
Azkenean jatera joan ginen, eta oso yougi atrakzioan montatu genen 3 bider zegituan, zuk, itsasontsi txiki batean zeuden, eta hesurretaraino bustitzen zizun. 
Warnerretatik joan, kotzean montau eta etxera joateko bidea haru genuen, zelako asteburua. Primeran pasatu nuen!!!

3 comentarios: