domingo, 23 de octubre de 2016

BA AL ZENEKIEN...?



Gauero lautik zazpira amets aldi artean izaten ditugu. Eta guztira, gehienez ametsetan bi ordu ematen ditugu.

Esnatu eta 5 minutura, ametsen erdian ahaztu ditugu. 10 minuturen buruan, ametsen % 90 ahantzi zaizkigu.

Zuri-beltzean zein koloretan amesten dugu.

Aurpegi ezagunak ikusten ditugu ametsetan. Edo gutxienez, noizbait ikusi ditugunak. Gure burua ez da gai aurpegiak asmatzeko.

Nahiz eta ametsetan mugitu, gorputza ez da mugitzen.

Itsuek ere egiten dute amets. Ikusmena ez izan arren, beste zentzuekin bizi dituzte ametsak.

Adituen esanetan, ametsek ez dute beti dirudien esanahia izaten.



                                AMETS GOXOAK IZAN!

4 comentarios:

  1. NIK AMETSAK EXPLIKATU NAHI DUDANEAN AHASTEN JATA ZE FAENA

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Egia da, niri kontatuko ditudanean nire ametsak, hastu egiten zaizkit

      Eliminar
  2. nik egun batean amets oso arraro bat euki nuen

    ResponderEliminar
  3. nik egun batean amets oso arraro bat euki nuen

    ResponderEliminar