miércoles, 19 de octubre de 2016

Colungako museoa

Resultado de imagen de tiranosaurio rex de colunga
Asturiasen, Colunga izeneko herri batean, museo bat dago. Museoaren izena MUJA da (Museo Jurásico de Asturias). Museora heltzen zarenean, gezurrezko dinosaurioaekin topo egiten zara. Dinosaurio hauek, egiazkoak tamaina eta itxura berekoak dira. Museoak dinosaurioaren oinatzen itxura du. Oinatzeko hatzamar bakoitzan Mesozoiko hiru denboraldiak daude: Triasiko, Jurasiko eta Kretazikoa.
Nahi baduzu, gidari batekin joan ahal zara. Nahiz eta ordu bat iraun, laburra geratzen zaizu ez dakizun gauza asko azaltzen dizkizulako: 
 -Dinosaurio belarjaleak lau hanketaz ibiltzen ziren, haragijalearen ordez, bi hanketaz ibitzen ziren.
-Belarjaleek ez zeukaten haginarik. Horregaitik harri batzuk irintzen zituzten janaria txikitzeko.
- Uzten da, dinosaurioek hegoak zeuzkatela, zaila da jakitea hezurrezko fosilak aurkitzen direlako, ez larruzkoak.
-Tiranosaurio Rex Jurasiko-koa ez da, Cretazioko-koa baizik. Gainera, ez da harraparitza sarraskijale baizik. Esku txikiak zeuzkanez, ezin zuen bere harrapakina harrapatu.
Joan den udan nire ama, aita eta hirurok joan ginen ikustera eta ako gustatu zitzaigun.

14 comentarios:

  1. oso ondo pasatuko zenuen!!!

    ResponderEliminar
  2. Nik egon naiz eta oso ondo pasatu nuen

    ResponderEliminar
  3. Nik egon naiz eta oso ondo pasatu nuen

    ResponderEliminar
  4. Niri joatea asko guztatuko litzaidake

    ResponderEliminar
  5. ze guay!! ni museo horretara joan nahi dut

    ResponderEliminar
  6. ze guay!! ni museo horretara joan nahi dut

    ResponderEliminar
  7. ni museo horrretara joan nahi dut!

    ResponderEliminar
  8. oso interesgarria delako

    ResponderEliminar
  9. Bigarren irudian dirudi amaiera ez dala oso ona izango.

    ResponderEliminar
  10. Oso dibertigarria dirudi, eta gainera pilo bat ikasten duzu. Ni ere joan nahi dut!

    ResponderEliminar
  11. hurrengoan ni ere joan beharko naiz hara

    ResponderEliminar
  12. Niri ere gustatuko litzaidake horrelako parketara joatea

    ResponderEliminar
  13. oso interesgarria delako

    ResponderEliminar