sábado, 1 de octubre de 2016

HIRU JAUZIA!!!!!!!

HIRU JAUZIA!!!!!!!

Hiru jauzia izan zen jaietako froga bat. Ekintza hau jaietako lehenengo asteburuan izan zen, zapatuan.
Froga honetan nire taldea, Galdakaoz, Galdakaoko hoberenak...

Hiru jauzian egin behar genuen hiru salto eta salto hauetan distantzia gehiena lortu beharko genuen. Talde bakoitzatik bakarrik ahal zuten parte hartu hiru pertsona, nire taldean 23 pertsona ginelako utzi ziguten 5 pertsona hauek izan ginen: Ni, Amets, Ione, Peio, Leire eta Iker.
- Ni: 5,10 m egin nituen
-Amets: 4,23 m
- Ione:  4,16 m
-Leire: 5,04 m
-Peio: 4,30 m
-Iker: 5,24 m
Hauek izan ziren gure puntuak, oso ondo egin genuen, hala ere, oso ondo egin arren ez genuen irabazi txikienak ginelako, baina bikain pasatu genuen. Froga amaitu eta gero ez genituen sentitzen hankak, eta hurrengo egunean euki genituen pilo bat agugetak. Ezin genuen 4 egunetan bez korrika egin eta gainera eskailerak ezin genituen bez igo ezta jaitsi ere. Tortilan ezin ginen montatu, eta eskolan ezin genuen igo eskaileratik, joan behar ginen igogailutik.

Resultado de imagen de hiru jauzia

4 comentarios:

  1. Zelako agujetak, oso ondo egin zenituen, batez ere Iker

    ResponderEliminar
  2. oso ondo pasatu nuen ala ere agujetek jaia pixka bat izorratu zidaten... ;)

    ResponderEliminar
  3. ni hurrengo egunean agujetekin altzatu nintzen

    ResponderEliminar
  4. ni hurrengo egunean agujetekin altzatu nintzen

    ResponderEliminar