domingo, 16 de octubre de 2016








                     Cáncer  de mamaren lasterketa


 Gaur domeka cáncer de mamaren lasterketa isan da bost kilometro isan dira.Eta ni noski joan naiz,lagun batzuekin joan gara.Pupian argaski batzuk egin gara eta ordu erdi batean lasterketa asi da.Nik oso ondo   ningoan,lasterketa erdian ume batzue pirula egiten (tranpa egin) ikusi diet.Nik 25 minututan egin dut eta lagunak ordu bat.Bukatu ostean boyeskautteko monitorei ikusi diet.Jaterakoan bufet libre batean jan genuen eta gero etxean etserakolanak egin eta hoera.
                      



                         

Gaudena egiten saludo eskauta da.
  

4 comentarios:

  1. Zuen "saludo skaut" pelikula batetik aterata dago.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. gezurra,argisai 35 urte darama funtzioan

      Eliminar
    2. gezurra,argisai 35 urte darama funtzioan

      Eliminar
  2. oso bizkor egin zenituen 5 kilometroak...nik ezin ditut hain arin egin!

    ResponderEliminar