miércoles, 19 de octubre de 2016

MUSIKA.LY

MUSIKA.LY

Musika.ly modan dago. (zer da???) Musika.ly aplikazio bat eta da bideoak egiteko eta publikatzeko balio du. Imstagram moduan ere daude jarraitzaileak, nik orain 90 ditut baina hori oso gutxi da, izan ere batzuk 1.999 eta gehiago dituztelako, Amets-ek adibidez 139 dekoz. Musika.lyn ere badaude bideo bakoitzean likes, eta bideoaren komentarioak ere daude. Bideoak ez dira hitzegitekoak, dira musikarekin eta eta musika horren bidez keinuak egin behar dira. Nik ez dakidanean zer egin noa musika.ly ra eta bideoak egiten ditut. Musika.ly ere ahal dira jarri pribatutan, adibidez nik 4 musika.ly dekot pribatutan. Mundutik denok dekote musika.ly: Ingelesak, Chinoak, Alenaniarrak, Frantzesak.....
NI GARAZI14 DEITZEN NAIZ MUSIKA.LYN


13 comentarios:

  1. niretzat ere oso dibertigarria da

    ResponderEliminar
  2. Niretzat ere oso dibertigarria da Musica.ly

    ResponderEliminar
  3. ni ere aspertzen naizenean musical.ly bat egiten dut eta super dibertigarria da ni aameets2 deitzen naz musical.ly-n

    ResponderEliminar
  4. ni ere aspertzen naizenean musical.ly bat egiten dut eta super dibertigarria da ni aameets2 deitzen naz musical.ly-n

    ResponderEliminar
  5. Oso dibertigarria da. Niri asko guztatzen zait. Etxean, patioan... Denpora guztian Musikal.ly-ak egiten hari naiz (Baina mobila barik).

    ResponderEliminar
  6. Nik aplikazio hori probatua dut eta asko gustatu zait. bene-benetan Garaziri jarraitu musica.ly-n izugarrizko bideoak dauzka eta

    ResponderEliminar