domingo, 9 de octubre de 2016

EZ DIET INOIZ IKUSTEN BAINA IKUSTEN DIONEAN OSO POSIK JARTZEN NAIZ

Sarrera onetan ni bi biki lagunei buruz hitz egingo dut.
Nire lagunak Ana eta Irene deitzen dira baina Ana ri Anitta deitzen diote.
Sukarrietako kolonietan ezagutu nituen Annitak nire ondoan egiten zuen lo Ametsen aurrean eta Irene nire atzean eta gogoratzen dut Irene hitzartzen zenean ohean saltoak eta yoga egiten zuen baina ez yoga normala barregarria eta ere gauean hitzartzen zenean bere burua nire ohean jarri eta hitzarten nintzenean sustoak emoten zizkidan, Annita baizik hitzartzen zenean ondokoekin hitzegiten zuen eta guztiei hitzartzen zion.
Nik sukarrietan ez nituen distingitzen eta beraiek barre egiten zuten.
Galdakaoko eta Elexaldeko  festetan niri bisitan etorri ziren. Bilbon bizi dira beraiekin primeran pasatzen dut eta beraiek nirekin baita ere.



8 comentarios:

  1. ze ondo pasatu genuen ezta? hurrengo urtean gehiago!

    ResponderEliminar
  2. Nik dakidanez SUKARRIETA oso kolonia dibertigarria da. Jendeak oso esperientzia ona eduki du SUKARRIETAN

    ResponderEliminar
  3. Seguru azki oso ondo pasatu zenuten

    ResponderEliminar
  4. Seguru azki oso ondo pasatu zenuten

    ResponderEliminar
  5. urrengo urtean gehiagooooo!!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. urrengo urtean gehiagooooo!!!!!!!

    ResponderEliminar