viernes, 21 de octubre de 2016

NIRE AMETSA

Resultado de imagen de parisTxikia nintzenean,modisto izan nahi nuen. Bost urtekin hasi nintzen apur bat interesatzen, eta egun batean konturatu nintzen parisen moda asko dagoela.
Orduz geroztik beti Parisera joan nahi izan dut.

Orain dela lau urte disney landera joan nintzen bidetik Torre eiffela ikusi nuen eta nire aita eta amari matraka hazi nintzen parisera joateko.

Resultado de imagen de parisPertsona asko esan didate oso polita dela, baina ni ikusi nahi dut ez imaginatzea. Nire ama esaten dit beti txikia nintzenean amets egiten nuela Torre Eiffelarekin eta oraindik giten dut.
Ez dakizue nola gustazen zait.

4 comentarios:

  1. Nik ere parisera joan nahi dut. Ere da nire ametsa

    ResponderEliminar
  2. Entzun dudanez paris oso polita da, ez da nire ametsa ordea, baina gustatuko litzaidake joatea...

    ResponderEliminar
  3. Nik parisera ere joan nahiz dena oso polita da.

    ResponderEliminar
  4. Ni ere joan naiz parisera eta oso oso polita Torre Eiifel

    ResponderEliminar