sábado, 17 de septiembre de 2016

OSTIRALA LAGUNEKIN


Atzo, ostiralean, lagunekin geratu nintzen futbolera jolasteko Gandasegiko plazan, Oiher Aguirre, Pablo, Unai eta ni geratu ginen. Karpa zegoenez eta udaletxean molestatzen genuelako, Gandasegi barrura joan ginen jolastera.
Resultado de imagen de balon futbolGeroago, Alejandro etorri zen eta Gorka ere.
Oso ondo pasatzen genuen. Denbora asko eta gero, gozokiak erostera joan ginen. Gero Pablo joan zen eta Bachir aurkitu genuen. Ondoren Bachir joan zen, eta Unai eta nik tortilara edo "Maxi ollara" montatu genuen. 
Unai joan zenean nire aita, ama, arrebarekin eta nire aiten lagun batzuekin Mugurera joan ginen jolastera eta ondoren pintxo moruno batzuk erosi eta jan genituen.
Amaitu eta gero Laida eta nik Ranita Showean  montatu genuen.
Azkenean Topan amaitu genuen.
Hori eta gero etxera joan ginen.

1 comentario: