jueves, 22 de septiembre de 2016

nojan...

                                      NOJAN 

Egun batean (arratsaldean) joan nintzen nojara nire ahizpa eta aitarekin.

Hondarrtzan aurkitu nintzen Iratirekin. Joan ginen uretara zeude olatu asko eta handiak. Egon ginen ordu terdi bat gutxi gora behera uretan. Irten ginen uretatik eta etzan ginen toaia gainean morena jartzeko. Joan ginen txutxeak erostera. Jan genuen txutxeak eta joan ginen etxera. Denbora pasa ondoren irten ginen taberna batera ze han zeuden gure aitak eta gure ahizpak. Irati eta ni joan ginen jolastera . Ordu erdi pasa gutxi gora behera bueltetu ginen tabernara aitekin. Konbentzitzu genuen Irati-ren aitei gurekin afaltzeko tabernan. Amaitu genuenean hamaiketan edo ere kombentzitu genuen aitei ni Iratigaz geratzea lo egitera eta askenean lortu egin genuen. Irati-ren aita joan sen kotxearen bila etxera joateko. Aiegatu ginen bere etxera jarri ginen pijama garbitu ginen hortzak. Bere aitak jarri zuten ohea ni lo egiteko. Esan siguten ohera sartzeko eta Irati eta ni geratu gine gaueko batetaraino hitzegiten gure gauzetaz. 


 

            

No hay comentarios:

Publicar un comentario