miércoles, 28 de septiembre de 2016

EGUN ONA?EDO TXARRA?

Atzo arratsaldean euria hasi zen eta etxera itzuli nintzen euritako barik. Bueltatu nintzenean Bingenekin aurkitu nintzen eta esan nion gero kalera joango nintzela. Berak esan zidan bera ere joango zela eta azkenean etxerakolanak egin eta gero kalera joan nintzen berarekin. Hamabost minutu pasatu ziren eta bera ez zegon baina azkenean aurkitu nuen. Barraketara joan nintzen eta barraketan Bingen dardoetan jolastu nahi zuen, nik berari animatu nion eta azkenean puntu bi lortu zituen .
Resultado de imagen de ana dedal
Geroago Bingenek nik jolastea nahi zuen eta nik esan nion ezetz. Azkenean beste barraketan montatu ginen baina ez nengoen oso pozik, baina Bingenek animatu zidan. Berriro dardoetara joan ginen, 10 dardo hartu nituen. Azkenean hamar puntu egin nituen eta hango neskak ez nituenez punto asko 5 gehiago eman zizkidan eta puntu guztiekin zaldi erraldoi bat hartu nuen. Azkenean etxera joan nintzen eta nire amak esan zidan nirekin hitzegin nahi zuela. Hitzegin eta gero oso triste nengoen. Nire ama esan zidan kosturatik atera behar nintzela, ez zeukalako denbora asko nire andereñoak.
Oso triste jarri nintzen.

1 comentario: