martes, 20 de septiembre de 2016

Nire oporrak


Aurtengo oporretan ederto pasatu dut. Nire lagunekin denbora igarotzeko aukera ugari azaldu zaizkit, beraz,  guzti-guztiak aprobetsatu ditut. Ala ere aitortu behar dut aurtengo oporrak ez direla nire bizitza guztiko hoberenak izan, baina bueno, ez dauka garrantzirik. Beti bezala jacara asko joan naiz, han madrileko eta bilboko lagunekin ibili naiz jolasean. Frantzian ere aste bat igaro dut baina ez naiz jacan bezala lagunez inguratuta ibili, baizik eta hondartzan olatuen aurka. Gironara joan gara baita ere, oso ondo pasatu dut furgonetan lo eginez, naiz eta batzutan txarto lo egin. Rosesen  suziri mordoa ikusi genituen, zerua konkistatu nahian bezala. Barriako kolonietara joan nintzen, eta lagun piloa egin nituen, gehienak gipuzkoarrak. Oso ondo pasatu nuen piloa jolas egin genituen gainera!!! Oso opor onak izan dira aurtengoak.Resultado de imagen de maletas

2 comentarios: