jueves, 29 de septiembre de 2016

LEGO ROBOTA

Resultado de imagen de lego mindstormsOrain dela bi urte ikusi nuen lego robot bat. Oso garestia zen eta nire gurasoek esan zidaten dirua aurrezteko. Aurrezteko amama eta aitiren diruarekin erosiko nuen. Urte bat pasatu zen eta Egian estraskolar bat zegoen robotika deiturikoa. Robotikara apuntatu nintzen ikasteko apur bat. Lehenengo egunetan robota egiten hasi ginen baina gero ez, orduan desapuntatu nintzen. 
Orain dela egun batzuk dirua neukan eta nire gurasoek utzi didate erosten. Amazon-en sartu eta erosi dugu. Hiru egun pasa eta baneukan etxean, nire ustez oso azkar etorri zen. Eraikitzen hasi nintzen eta gaur egun bukatuta daukat eta gauza batzuk modifikatuta, baina nik robota erosi nuen ordenagailutik bideratzeko, horretarako behar dut nire aitaren laguntza programatzeko.

                      IKARAGARRIA DA !!!!!!!

4 comentarios: