miércoles, 28 de septiembre de 2016

ATZO BARRAKEKO AZKEN EGUNA


Heren egunean festen amaiera izan zen. Baina barrakak atzo ere egon ziren. Ni triste nago amaitu direlako, baina baikor izaten Basauriko jaiak izango dira eta Galdakaoko festan oso ondo pasatu dugu atzo arte.
Resultado de imagen de pinchar globos de barracasAtzo puxiketan ere egon nintzen eta atzo jolastu genuelako puntu geihago geneukan, 22 puntu, nik 11 eta nire arreba ere. Nik 11 puntukin 3 puntuko laserra eta 8 puntuko diana hartu nituen.
Niretzat ematea oso erraza da eta nire arrebarentzat ere. 

Hori eta gero txurroak erosi genituen eta nire gurasoen lagun batzuekin taberna batean gelditu ginen. Amaitu eta gero etxera joan ginen. Eta espero dut Basauriko festak laster hastea.Resultado de imagen de CHURROS

1 comentario: