miércoles, 21 de septiembre de 2016

Musika lasaia

Orain dela oso gutxi hasi naiz sarrerak etab, musika lasaierekin batera egiten. Oso lasai sentitzen zara eta nire ustez kontzentratuago egoteko teknika hau ez da batere txarra. Nik "teknika zoragarria" deitu diot, gauzak egiteko era dibertigarri eta ezberdin honi, kontuan hartu dut eta hemendik aurrera gauza asko musika lasaia entzunez egingo ditudala erabaki dut (etxerako lanak ez daude multzo horren barruan sartuta, argi geratu dadin). 
Kirola ordea musika erlasagarriarekin egin beharrean musika potenteagoarekin egiten dut. Munduan badago jende asko nik egiten dudanaren berdina egiten duela eta horregatik ez da hain arraroa. Normalean nik MOZART handiaren musika jartzen dut mugikorrean, Mirenek gaztelaniako gelan LA FLAUTA MAGICA ezagutuarazi  zigunetik maiteminduta nago musika klasikoarena. Proba itzazue, seguru niri bezain beste gustatuko zaizue musika klasikoa!!!
Resultado de imagen de mozart

No hay comentarios:

Publicar un comentario