miércoles, 28 de septiembre de 2016

NIRE URTEBETETZEA ETA NIRE AITONAREN URTEBETETZEA ( LA RIOJAN )

Abuztuko 14 nire urtebetzea izan zen eta nire aitonaren urteak izan ziren 16-an . 90 urte bete ditu eta nik 11. Orduan prestatu genion urtebetetzea festa bat Logroñon eta berak ez zekien festa zegoenik. Nire aitona oso pozik zegoen bere urtebetetzean: 90 urte eta bere familiarekin!!!
Eta niri oparitu zidaten betaurreko batzuk. Nire aitonari oparitu genion ardo asko, bera La Riojakoa delako.  Nire aitonak mahastiak ditu  eta ardoa egiten du urtero.
Niri gustatzen zait asko hara joatea, lagun-kuadrila bat dudalako. Nire izekoren piszirana joaten naiz lagunekin eta txakur handi bat daukat. 
La Riojako herri txiki bat dago, Paganos izenekoa, eta bakarrik ditu 40 biztanle, horregatik ezagutzen dut ia jende guztia. 


3 comentarios:

  1. Nire aititek ere herri txiki bat daukate eta el villar de Arnedo deitzen da. Niri ere asko gustatzen zait horra joatea

    ResponderEliminar
  2. Nire aititek ere herri txiki bat daukate eta el villar de Arnedo deitzen da. Niri ere asko gustatzen zait horra joatea

    ResponderEliminar