jueves, 29 de septiembre de 2016

KEN ZAZPIREN KONTZERTUA


Jaietako egun batean, Mugurun geunden nire aite, ama eta bere lagun batekin. Egun horretan Ken Zazpik jotzen zuen eta nik ezagutzen nuen baina ez nuen entzuten beraien abesti bat bez.
Resultado de imagen de ken zazpi
Orduan joan ginen kontzertura eta sartu ginenean afrikar bat zegoen pultsera flosforestenteak eta horrelako gauzak saltzen eta bera gugana etorri zen eta niri, niri arrebari eta nire arrebaren lagun bati oparitu zigun. Hala ere dirua eman genion eta berak ez zuen dirua onartzen. Azkenean dirua hartu zuen. 
Kontzerua hasi zen eta abestiak oso politak ziren. Baina gehien guztatu zitzaidana "itsasoa gara" izan zen. Orain nire amak esan dit Ken Zazpiko diskoa erosiko didala. 

3 comentarios:

  1. Sarrera hau irakurri arte ni erez ez nuen taldea ezagutzen.

    ResponderEliminar
  2. Nahiz eta musika arinagoa gustatu, musika hau oso polita iruditzen zait

    ResponderEliminar
  3. nire ahizpa joan zen ber lagunekin baina ni ez

    ResponderEliminar