lunes, 26 de septiembre de 2016

la pineda

                  LEHENENGO  EGUNA  PINEDAN

Uda guztietan bezala joan naiz Pinedara. Urrte honetn egon gara gutxiago ze nire lehenguzinak eta nire izeko joan behar ziren texa-zera bisitzera urte bat eta egon ziiren despedida asko eta horrela. Ere izan zen nire ama egin behar zuelako lana gehiago.
Abustuak 4 joan gine pinedara.
Esnatu ginen zazpireta zortziretan kotxean egoteko. Aiegatzeko Pinedara tardatzen da sei ordu gutxi gora behera. Aiegatu giñenean 13:30 ziren desegin genuen pixka bat maletak eta joan ginen mercadonara erostera janaria. Amaitu genuenean joan ginen apartamentura. Gorde gtenuen janria eta maletak desegin genuen. Jarri genuen bikinia eta joan ginen piscinara. Afakdu genuen. Nire ama eta ni ez ginen atera kalera nire ama nekatuta zegoelako eta nik nire lagunak ez zirelako etorri ondindik. Nire ahizpa irten zen bere lagunekin. Hamabietan joan ginen ohera.Resultado de imagen de apartamentos los juncos la pineda

3 comentarios: