lunes, 22 de mayo de 2017

Kantagintza

Orain dela pare bat urte, eskolak koro eta abeslari lehiaketa ugaritan parte hartu zuen. Dirudienez, oso abeslari onak ziren gandasegiko ikasleak, final batzuetara iritsi baitziren. Urte batez zehar, gutxi gorabehera, ekintza hau alde batera utzi zuten lan asko ematen zuelako.
Aurten ordea, eszenatokietara itzultzeko asmoarekin, kanta berri  batekin etorri dira. Mikelen eskutik datorren abesti liluragarri honek Ni naiz du izena. Laister, kantagintzako taldea osatzen dugun ikasleok, abesti hau jende multzo baten aurrean abestuko dugu, Getxoko Andrés Isasi antzokian, goizeko hamabietan. Seguruenik, ordu bat baino gehiagoko saioa izango da, bi kategoria baitdaude. 
Lehiaketa hau, semifinala bakarrik da, finalean sartu ezkero... koreografia eta guzti egin ahalko genuke! Baietz irabazi!Resultado de imagen de niños cantando

2 comentarios:

  1. Ni ere joan naiz eta esperientzia bikaina izan da. Espero dut finala irabaztea!

    ResponderEliminar
  2. Seguruenik pasatuko zaretela finalera. Niri pena asko ematen dit ez joatea

    ResponderEliminar