martes, 30 de mayo de 2017

ASTE BURUA



Asteburu honetan oso ondo pasatu dut.
Resultado de imagen de artea centro comercial
-Larunbata:
Larunbateko arratsaldean Arteara joan nintzen nire familiarekin arropa erostera, niri arropa erostea ez zait asko gustatzen baina arropa behar nuen. Arropa erosi eta gero afaltzera joan ginen eta Erregeko koparen finala ikusi (Bartzelona 3-1 Alaves) finala eta gero etxera joan nintzen.

-Igandea:
Resultado de imagen de castro urdialesIgandean goizez nire etxean egon nintzen baina gero nire lengusinen oporretarako etxera joan ginen bisitatzera, 
Castron. 
Etxea polita zen, piszina, parke bat eta gimnasioa zeukan, gu bakarrik parkean egon ginen. Ondoren jatetxe batera joan ginen jatera eta nik txorizoa, arrautza eta patatak zeukan sarten bat hartu nuen, goxo-goxoa zegoena. Jan eta parke batean egon ginen jolasten denak batera.
Resultado de imagen de castro urdiales playa de piedrasJolastu eta gero eliza batera joan ginen eta hor eskondite pila-pilara jolastu genuen.
Ondoren harrizko hondartxa txiki batean jolastu genuen harri txikitxoak uran saltoak ematea baina bakarrik nire lengusin handia lortu zuen pare bat alditan. Azkenean etxera bueltatu beher ginen Galdakaora baina egun bikaina izan zen.


No hay comentarios:

Publicar un comentario