lunes, 8 de mayo de 2017

BI TXAPELDUN.


Gaur 2017ko maitzaren 1a Hipikako bi leiaketa saltokoak euki dut, federazioskoa, eta orduan konkurtzoko arroparekin egin behar zen. Eldu ginenean osea 9:00 etan hasi ginen prestatzen zaldiak nik nola ez, jarri nion sudaderoa eta protektoreak roses kolorekoa. Eta prestatzen nuen bitartean ikusi nituen pilo bat umo eta beste ipika batzutez etortzen ziren. Bukatu nuenean prestatzen eta hordu bat eta gero, barritasko kategoria etacruzadasko kategoria bukatu sutenean 0'50ko kategoria hasi zen, baina hasi baino lhen 20min zeuden rekoridoa ikusteko eta berotzeko.
Berotzen nengoenean gelditu zitzaidan saltoetan baina joan nintzeneam konkurtzoko pistara motibatzen hasi zen Rikcy eta ni urdurik jarri nintzen. Beti federazioko konkurtzo batean agurtu egin beah saio baina federaziokoa esan zuen. BUENO ETAMOS CON GARAZI LANDETA MONTADO POR RICKY. Ulertzen duzue niri deitu sidan ricky eta rickyri Garazi landeta, ni han kabreatu nintzenta derrepente entzuten dut. A NO PERDON GARAZI LANDETA ES LA NIÑA Y RICKY EK CABALLO. Eta nola ez jende gustia barreska hasi zen. Baina bueno pentzatu gabe ikutu zuten kampaia eta rekorridoa has zen.
Bukatu nuenean mundu guztia txalotxan hasi zen eta ezaten. Eta nik oso posik esaten eskerrik asko                                                                                       HAS GANADO TXAPELDUNA  LLEVAS TIEMPO RECORD ZORIONAK....... 0'70 KATEGORIA.

0'70 kategorian bigarren postuan geratu nintzen ze emon nintzen salto batekin belaunean, eta gelditu nintzen baina segituan arin arin bukatu nuen saltoak eta bukatu nuen rekorridoa. Eta super ondo masati nuen eta joan nintzen bi sariekin. Hau ez da saltoaren videoa ez dekot baina bideo hau nire gaurko esperientzia kontazen dizue.




No hay comentarios:

Publicar un comentario