martes, 9 de mayo de 2017

ELKARBANATZEN DUGUN GUZTIA

Etiketak




Gatibu taldearen azken diskaren lehenengo abestia entzungo dugu. Entzun arretaz letra eta gozatu! 




EZ NAIZU EPAITU
Ez naz beltz, ez zuridxe irrifarra nire ikurriñe. Ez naz cool, ez hipsterra,
ez dot zaintzen nire bixerra. Olerki gorri zaporedunak egiten dodaz uda heltzean. Ez naizu epaitu nire itxuragaitik, ez libre izateagaitik, ez arduretu nigaitik. Ez naizu epaitu nire itxuragaitik, ein nire bidxotzagaitik, eta maite naizenagaitik. Ez nintzen mundure etorri danan gustokoa izeteko. Ze laburre dan bizidxe eta zenbat kosta libre izetie. Nitaz suposatzen zan bizidxe errekara bota dot guztidxe. Ez naizu epaitu nire itxuragaitik… Biluzik jaidxo giñen, biluzik hilko gara. Zergaitik aurre epaitu ezagutzen ez banauzu. Ez naizu epaitu nire itxuragaitik…

7 comentarios:

  1. Niretzako lehenengo bideoa oso ona da denak desberdinak garelako baina elkar egon behar gara.

    ResponderEliminar
  2. Lehenengo bideoan ikusten da desberdinak garela eta ez dugula inor epaitu bere fisikoen itsura buruz adibidez agian dago oso fuerte eta tatuajeak dauka, eta pirsinak eta horrelako gauzak baina gero barrutik oso pertsona ona edo oso lasaia.

    ResponderEliminar
  3. Zekako esperimentua. Oso adierasgarria iruditu zait.
    Abestia orain dela asko esagutzen nuen. Abesti ibiltarirako eramango nuen.

    ResponderEliminar
  4. Denok ezberdinak gara, baina, bideo honetan ikusi dugun bezala, nahiz eta txiroa, diruduna, gaztea...izan, guztiok zerbait elkarbanatzen dugu, adibidez: barregarriak garela, edo jendeak gugan konfiantza duela... Hemendik aurrera fisikoan ez gara hainbeste fijatu beharko, eta bai pertsonalitatean.

    ResponderEliminar
  5. Niretzako fisikoki ezin dugu aipatu, lehenengo esagutu behar da pertsonari.

    ResponderEliminar
  6. Niretzat ere ikusten da denak desberdinak garela: konfiantza gutzi daukatenak, lagunak direnak, konfiantza dutenak, laguntzen dutenak...
    Ez da inporta guk desberdinak garelako, eta beste gausak gustatzen zaigulako...
    Ez zara fijatu behar kanpotik baisik eta barrutik.

    ResponderEliminar
  7. Mundu guztia da desberdina da, niretzat tatuageak daukatean eta handiak ... direnak eukin behar dute konfiantza.Fisikoa ez da garrantzitzuena.

    ResponderEliminar