lunes, 22 de mayo de 2017

FAMILIEN ANIZTASUNA




Familia mota ezberdinak al daude?








12 comentarios:

  1. Niri oso interesanteak diruditu zaizkit argazkiak eta bideoak. Playmobiletan, buruari buelta asko hematea egin dit. Familia oso esberdinak dira. Nik, lehen, uste nuen familia horietariko asko ez zirela familia, gizarteak hori erakutsi didalako. Baina, sexologian eta alternatiban lantzean, konturatu naiz familia bat ez dela zergaitik ez zeudelako ama eta aita (edo bai). Ikasi dut, familia bat asko maite den edo diren pertsonak direla.

    ResponderEliminar
  2. Ni uste dut, familia bat dela, egotea pertzonekin maite zaitula eta zu maite duzunak.

    ResponderEliminar
  3. Batzutan, pentsatzen dugu familiak beti ama aita eta seme-alabak direla, baina guztiz erratuta gaude. Familia edozein pertsona izan daiteke, pertsona hori maite baduzun, noski. Beraz, zure familia maite dituzun pertsona guztiek osatzen dute.

    ResponderEliminar
  4. Edozein motako familiak ahal dira egon, baina ez dago bat normalagoa dena beste bat baino, izan ahal komunagoa hori bai. Familiak aita ama eta semeak, bi gizon eta semeak, bi neska eta familiak, ama eta semeak edo aita eta semak... Mota askotako familiak daude eta denak ondo daude.

    ResponderEliminar
  5. Munduan familia asko daude. Neskak eta mutilak, neskak eta neskak eta mutilak eta mutilak. Niretzat bi mutil edo bi neska izatea berdin du. Batzuk ez dute honartzen hori, eta nik ez dut ulertzen zergatik.

    ResponderEliminar
  6. Familia mota guztiak ondo ikusita egon behar litzateke. Baita pertzonak eta animaliekin sortutakoak ere.

    ResponderEliminar
  7. Nik bideoa ikustean eta irakurrtzean familiari buruz itz egiten duela konturatzen naiz adibidez, familiak beti daudela zure alboan lagunzeko, apoiatzeko, edo problema bat daukazunean aita edo amak zure alboan jarrtzen da eta laguntzen zaizu. Familiak asko mate zaizula eta naiz eta batzutan aserretzea mate zaitu.

    ResponderEliminar
  8. Familia mota asko daude baina familia bat dira eta errezpetatu behar dugu ezin dugu burlarik edo insultatu egin. Nik ez dut horrelako familiarik ezagutu baina ez zidan importatuko ezagutzea. Nire familia ez da horrelakoa nire familia ama,aita eta arreba da, nik oso guztura nau nire familiarekin.

    ResponderEliminar
  9. Munduan familia mota asko daude eta familiak errespetus tratatuta egon behar gauza ze ori ez dago ondo tratatuta nire uztez hori tzarto dago

    ResponderEliminar
  10. Niretzako familia asko desberdinak dira, sexologian eta alternatiban ikasi dut familiaren gauza asko, familia pertsonen arten maitatzea da.

    ResponderEliminar
  11. Munduan familia mota asko daude eta familiak errespetus tratatuta egon behar gauza ze ori ez dago ondo tratatuta nire uztez hori tzarto dago

    ResponderEliminar
  12. Playmovilarenaz parte coca cola-ren video ikusi genuen familiei buruz eta bertan ikusten da nola berdin da zure familia nolakoa den, garrantzitzuena maite bazrete da, ondo pasatzen baduzue eta horrelako gauzak ez zer motatakoa den familia playmoviletan bezala.

    ResponderEliminar