martes, 30 de mayo de 2017

Nire asteburua




   Nire asteburua asi ze bajatu nintzenean  asi zen barikuan eskolatik  bajatu ginenean nire lehengusina eta ni gero montatu ginen eta joan ginen santurdera joan ginenean asi zen euritan eta gelditu zenean joan ginen parkera baina asi zan ere euria egiten gero joan ginen etxera telebista ikustera.
Hurrengo egunean joan ginen martxa batera IX-garren marcha egin nuen nire amarekin eta nire lehengusuarekin eta lagun batekin ibili genuen 3-4 ordu egin genuen 17 kilometro gehi  abituajamentuak.
Amaitu genuenean joan ginen jatera denek eta egiten zuenez eguzkia hartu genuen janaria eta joan genuen portal batera. arratzaldean joan ginen parkera skatearik jolastera eta gero joan ginen nire lagun batekin minimoto batean ibiltzera eta gero aurkitu dugu lau suriken lurrean botata hartu ditugu eta bota genituen eta lurrean klabatu zire eta gero egin genituen itzasontziak egurrareki eta gero joan ginen parrilada egitera.
hurrengo egunean maletak egin eta joan ginen galdakaora baina lehenego joan ginenMC DONALDS-era eta gero etxera ikastera.





No hay comentarios:

Publicar un comentario