domingo, 21 de mayo de 2017

Nire kubo de rubikak 2

Nik hainbeste kubo ditu haurreko sarreran ez nituela guztiak egin horain faltatzen zaizkidanak jarriko ditut lehengo hordena jarraituz.


6. Seigarren harinen egiten dudana mirror cuba da minutu bat eta serbaitean kubo hau ez da ofiziala ( Hau da kanpeonatoetan ez dela erabiltzen ) (Hau da ez dagoela recordik)







Zazpigarren megaminxa dago kubo hau dodecaedro baten (hau da hamabi aldeko gorputz geometrikoa) itsura duen gorputz bat. Nik kubo hau 3 minutu eta erditan egiten dot gutxi gora behera baina munduko recorda 43,13 segundutan da. 




8. postuan eta buruz dakidan egiten azken kuboa (nire koleksinotik) square one da kubo hau zazpi minitutan egiten dot kubo hontatik gehien gustatzen jatana da jende askok ez dakitela mobitzen ezta ere eta batzuetan oso dibertigarria da honen recorda 6,84 segundukoa da.




 9. Hemendik beherako kuboak ez dakizkidaz buruz egiten baina denak bat izan ezik egin ditut baten edo gehiago. Horain 4x4 da jende asko ezagutuko dute . Kubo hau oso hantzerakoa da 2x2 ze ez dauka zentro fijorik honen munduko recorda Feliks Zemdegs-ek dauka 21,54 segundutan.





10 Hurengoz nire kuboide bakarra da. Kuboide hitzarekin ezan nahi dot eginda dagoenean ez dekola kubo hantza 2x3x4a bezala. Kubo hau asko guztatzen zait. Mf8ko markako da eta niretzat oso ondo giratzen du kuboide bat izateko mirrora bezala kuboide guztiak ez dira ofiziala (honekin ez dut nahia ezan mirrora kuboide bat dela).



File:Curvy Copter solved jumble cubemeister com.jpg - Wikimedia ... 11. Curvy copterra dago hau nire kuborik berriena da eta asko guztatzen zait lehenengo aldiz tutorial barik egin nuen eta oso pozik jarri nintzen baina konturatu nintzen ez nuela ia desordenatu ere ez. Kubo honen hoberena da jumbling duela honekin ezan nahi dut 3x3 batean eskina bat inoiz ez dela jarriko arista bezala eta aldrebes ere ez eta honek zailago egiten du.     



TheCubicle.us : Meffert&#39;s <b>Ghost Cube</b> : Shape ModsAzkenik eta hamabigarren postuan ghost cubea dago niretzat oso oso oso zaila da eta horregaitik ez dot inoiz egin honen gauza bitxi bat da eginda dagoenean desfasatu behar duzu pizka bat mugitzeko hau da hasieran 3 mugimendu bakarrik egin ahal dituzu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario