lunes, 8 de mayo de 2017

UMILTASUNA ETA ENPATIA

8 comentarios:

  1. EL NIÑO DEL TREN SE HA PORTADO MUY BIEN

    ResponderEliminar
  2. Niri oso polita iruditu zait bi mutilak ondo egin dutelako

    ResponderEliminar
  3. Sarrera honetan ikusten da ume txiro bat zegoela, eta ikusten dio ume bat zapatila on batzuekin eta umea galtzen duenean zapata ematen zaiatzen da ez duenez lortzen beztea ematen dio beste zapatila, egiten du zeren eta zapatila batekin ez du eser egingo eta bestea ematen dio ume txiroa irabazteko eta ez biak galtzeko, bideo oso polita .

    ResponderEliminar
  4. Niri iruditzen zait umeak oso ondo egin duela bere zapatila ematerakoan, eta beste umeak berdina egitea, empatia asko eukin duela diruditzen zait. Oso ondo egin du. Nik bera izan banu ez dakit zer egingo nuko inoiz gertatu zaidalako, baina nik uste dut berdina egingo nuela.

    ResponderEliminar
  5. Niri mutil horrek egin duena oso ondo iruditu zait. Uzte dut beste mutila egin duena asieran ez zela oso ona besteen gaindik "txuleatzen" egon delako, zapatak bidetik garbitzen. Niri ez zitzaidan bururatuko zapata ematea, beno, ez dakit. Gertatu beharko zitzaidan jakiteko zer egingo nuke. Uzte dut, zapatarekin geratuko nintzela. Baina, zertarako nahi dut zapata bakar bat? Baina beste mutila izango banintz, zapata hemango nioke, zapata batekin ezin dudalako ezer egin.

    ResponderEliminar
  6. Bideo hau eman dit pena asko, nik izango banitz bera ere emango nioke zapatilak, egin du ondo ematen zergatik zapatila batekin ez zuen egingo ezer.

    ResponderEliminar
  7. Bideo hause pentsatseko oso ondo dago se ume zapatila apurtuak daukana besteari bestea ematen saiatzen dio baina besteak esaten du zertarako nahi du zapatila bakarra bestea ez dut inoiz ikusiko eta besteari ematen dio

    ResponderEliminar
  8. niri oso polita diruditu zait eta ni berdina egingi nuke.

    ResponderEliminar