lunes, 8 de mayo de 2017

Nire kubo de rubikak

    
                     Nire kubo de rubikak

  Kaixo, niri (askok dakiten bezala) asko gutetan jataz kubo de rubikak eta horregaitik kolekzino bat daukat 10 kuboena. Sarrera honetan cubo guztiak erakutziko ditut denpora gutxienetik tardatzen dudanetik gehierenaio. 
Orain has daitela rankiña.


cubo 1x1 bilaketarekin bat datozen irudiak1. Lehenengoz 1x1 dago. Ez dakit kubo kontetan baldin badauen zeren eta beti dago eginda kubo hau ni 0,00 segundutan egiten dot (Mundu guztiak bezala).


pyraminx bilaketarekin bat datozen irudiak 2. Bigarren pyraminxa dator 
nik kubo hau 10 segundutan 
egiten dot gutxi gora behera.
 Nire lehenatiko kuboa da. 
Honen recorda 1,32 segundukoa da.








skewb cuby bilaketarekin bat datozen irudiak                                                                                             3. Hirugarren skew cuboa                                dator nik kubo hau 15                                     segundutan                                                     gutxi gora behera egiten                                                                     dot. Kubo honen record                                                                    mundiala 1,81                                                                                    segundukoa da.                                                                                   Ondino asko                                                                                         falta jat recorda egiteko.



2x2 cuby bilaketarekin bat datozen irudiak







4. Laugarrena 2x2 dator. Nik kubo hau
18 segundutan giten dut gutxi gora 
behera. Kubo hau asko gustetan jata
 oso arin doalako eta korte de eskina
 handia duelako, honen recorda 0,58
segundukoa da, harrigarria ezta?




 5. Bostgarrenen 3x3a dago gente askok (nik lehen ere) kubo hau bakarrik existitzen dela pentsatzen dute eta hori inoiz ez zuela egingo baina ez, nik horrela pentsatzen orain 37 segundutan egiten dot eta. Kuboen mundua asko gustatzen jata. Munduko recorda Feliks Zemdegs-ek dauka 4,73 segundutan.



1 comentario:

  1. Ni egiten dakidan bakarra 1 bider 1-a da eta oso askar gainera.

    ResponderEliminar