lunes, 12 de diciembre de 2016

ZUBIA COMILLASEN


Zubi handi hau, comillasen egon naiz, asteazkenean Galdakaotik atera nintzen eta afaltzeko ailegatu ginen, eta "Quo Vadis" izeneko, italiar jatetxe batean afaldu genuen. Ostegunean etxean egon nintzen ia egun osoa, baina goizean, nire aitarekin tenisera jolastu nuen.
Imagen relacionada
Hau, Komillaseko hondartza da
Hurrengo egunean ere jolastu nuen tenisera eta afaltzeko horduan "La Aldea" izeneko jatetxe batera, eta tripadvisor begiratzen, La Aldea Comillaseko jatetxerik hoberena da, eta egia esanda, gauza oso goxoak zeuden.
Larunbatan, ez genuen tenisera jolastu, eta Santanderrera jan ginen, eta egun osoa pasatu genen Santanderren.
Resultado de imagen de comillas la aldea
Hau, La Aldea da
Azken egunan, tenisera jolastu eta hondartzara joan ginen, "Piknik" bat egitera, gero hondartzan paseo bat egin genuen, eta azkenean etxera, maletak hartu, kotxera eta Galdakaora habiatu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario