miércoles, 7 de diciembre de 2016

Kaixo lagunak!!!!!!!

Zelan zaudete?
Resultado de imagen de imagenes emoji happy
 Ni ondo nago, baina falta asko botatzen dizuet, zuekin egotea nahi dudalako.
Zelan zoazte eskolan? Ni ondo noa baina nahiago dut Gandasegin egotea.
Zelan pasatu duzue euskararen egunean?
Zelan dago denbora hortik? Hemendik denbora ez dago normala. Normalean eguzkia egiten du klima mediterraneoa daukagulako, baina hilabete honetan euri asko egiten ari du. 
Egingo duzue zerbait gaboneko oporretarako? Guk abesti bat abestuko dugu eta gure gurasoak hor egongo dira.
Espero dut ondo pasatzea, besarkada bat.
  
Asier


18 comentarios:

  1. Bai guk ere abestuko dugu baina gurasoen aurrean ez plazan. Guk oso ondo eta klima ba bueno egiten du euria eta eguzkia. Guk ere faltan botatzen dizugu��������.
    Zelan zure eskolan?

    ResponderEliminar
  2. Kaixo Asier! Zelan zaude txapeldun? Azkenean lortu dugu eta gure blogeko partaidea zara. Pozten naiz zure berri izateaz. Ondo ibili ta zaindu. Laister arte!

    ResponderEliminar
  3. Kaixo Asier!! Guk ere faltan botatzen zaitugu. Egun batean etorri behar zara bizitatzera, jajajaja. Zelan zaude Ciudad Realean?? Guk emen berdin gaude. Etorri!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Kaixo Asier!! Guk ere faltan botatzen zaitugu. Egun batean etorri behar zara bizitatzera, jajajaja. Zelan zaude Ciudad Realean?? Guk emen berdin gaude. Etorri!!!!!

    ResponderEliminar
  5. Aupa Asier!! Pozten naiz zure berriak eukitea.Guk ere emendik faltan botatzen zaitugu. Noizbait emendik zuri ikustea espero dut.

    ResponderEliminar
  6. Kaixo Asier!!
    Guk oso ondo gaude. Faltan botatzen dizugu. Eskolan oso ondo. Eguzki egiten du baina hotz asko. Gabonetan abeztuko dugu eta txirula joko dugu.

    ResponderEliminar
  7. Kaixo Asier!!
    Guk oso ondo gaude. Faltan botatzen dizugu. Eskolan oso ondo. Eguzki egiten du baina hotz asko. Gabonetan abeztuko dugu eta txirula joko dugu.

    ResponderEliminar
  8. Kaixo Asier, lagun, guk emendik ondo gaude, baina zurekin hobeto izango zen, guk faltan botatzen zaitugu!!! Hortik ondo pasatzea espero dugu! Laster arte lagun!!!

    ResponderEliminar
  9. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  10. Pozten naiz zu ondo zaudela ikusteaz. Faltan botatzen zaitut eta gustatuko litzaidake berriro zu ikustea. Nahiz eta oso hurrun egn beti egongo zaraa gure bihotzean. Ondo pasa!!!

    ResponderEliminar
  11. kaixo Asier!Pozten naiz zuk ondo egotea. Espero dut gabonetan etortzea jolastera. Ondono pasa.

    ResponderEliminar
  12. Kaixo Asier,lagun,faltan asko botatzen zaitugu,noiz etorrikozara bizitatzera? ondo pasa!!!

    ResponderEliminar
  13. Asier! Oso ondo gaude, orain europako ibaiak eta mendiak ikasten. Ez dirudi Galdakao, denpora txoratuta dagoelako, eguzkia dagoenean hotza dago. Euskararen egunean bikain. Maisu berria dekogu musikan, Ugaitx izenekoa, orduan seinuekin egin genituen Imanol Urbietaren abestiak, hil denez, bere omenez. Etorri bisitatzera gabonetan, eh! Edo egunen baten. Beste besarkada bat nire partez.

    ResponderEliminar
  14. Kaixo Asier zembat dembora!!! Zer moduz zagoz. Nire ustez asko hobetu dzu euzkaraz itzegiten, eta sarrera honetan ikusten da. Bueno ezpero dut gabon hona edukitzea eta opari asko zabaltzea 25an.

    ResponderEliminar
  15. Kaixo Asier!! ez dakizu zenbat faltan bota zaitugu.Noiz etorriko zara?Hemen eguraldi ona egiten du

    ResponderEliminar
  16. HOLA ASIER!
    TE ECHO DE MENOS,QUIERO QUE VENGAS. UN FUERTE ABRAZO AMGO.
    ALBA.

    ResponderEliminar
  17. kaixo asier!
    faltan botatzen dizugu.
    Gu Gabonetan Alaken deituriko kanta abestuko dugu.
    Zelan deitzen da kanta?
    Besarkada handi bat gelaren partes
    espero dut zu emendik ikustea
    bearkada bat!!!!!

    ResponderEliminar
  18. Asier gustauko litxaidake su berriro egotea. :(

    ResponderEliminar