viernes, 16 de diciembre de 2016

Hipikako lehiaketa

HIPIKAKO LEHIAKETA

2016ko abenduaren 8an hipikako lehiaketa bat izan nuen. Eraman behar nuen arropa zen kamiseta zuri bat, txaketilla beltza, praka zuriak eta bota luzeak. Mutilak berdin, baina kamisetaren gainean gorbata eta neskek nahi badute trentza bat ala bi ilean. Heldu nintzenean pizarra batean ze zaldia tokatzen zitzaidana, (POTXINGO). Preparatu nuen , eta berotzera joan nintzen. Oso urduri jarri nintzen, 5 hipika desberdin zeudelako. 
Berotzen hasi nintzen eta bitartean lehiaketako pista prestatzen zeuden. Berotu eta gero joan nintzen saltoko ibilbidea ikustera eta ikusi eta gero buruz ikasi behar genuen. Hasi zenean nire kategoria, oso urdurik jarri nintzen, Bapatean nire izena esan zuten.

Hasi nintzen oso ondo egin nuen 1 saltoa, 2., 3.,...... holan zortzigarrenarte, eta hamar ziren. Baina faiu bat euku nuen gure barik 2. saltoa errepikatu nuen. Hasieran oso triste jarri nintzen eliminatu nindutelako baina bapatean konturatu nintzen federazioko presentatzaileak ez zen konturatu, baina zegoen txibato bat handik eta esan zion saltatu nituela salto bat gehiago, eta kanpaia jo zuen eta esan zuen (ASALTADO EL DOS CUANDO TENIA QUE IR AL OCHO). Oso triste jarri nintzen baina bueno ere pozik  beste guztiak ondo egin nituelako.
Hurrengo lehiaketa Nafarroan izango da, berriro saiatuko naiz.





↲POTXINGO










3 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Uy! Ia-ia... Beno, zu esan duzun bezala, Nafarran saiatuko zara, eta bikain egingo duzu.

    ResponderEliminar
  3. ze txarra aurkezleari zure akatsa salatu ziona, ala ere oso ondo egin zenuen.

    ResponderEliminar