lunes, 12 de diciembre de 2016

san juan de Gaztelugatze

Pasadan  ostegunean San Juan de Gaztelugatxera joan nintzen nire guraso eta koadrilako lagunekin.
Han jende asko egon zen, beti oso garrantzitsua izan arren, duela hilabete bat, JUEGO DE TRONOS seriea  grabatu zuten han, eta famatuagoa egin da, egunkari eta telebista askotan irten delako hango paisajea


Ni gorarte lehenengo aldisz 3 urtekin igo nintzen.
Nik eta nire ahizpa  beti eskailerak zenbatzen ditugu ,nik uste dut 200 eta piku daudela baina ez nago seguru, bakoitzean zenbaki desberdin bat irtetzen zaigulako.


San Juan de gaztelugatze  irla bat da.
bizta oso onak ditu eta paseo polit- polit bat da.

Argazki ederrak atera ditzakezu.
Goian eliza polit bat dago bizitatzeko.Bizkaiko leku politariko bat da edo hori uste dut.
Niretzako leku polita da familiarekin joateko.
Beti oso ezaguna izan da San Juan de gaztelugatze, baina seriearen ondoren gehiago.

No hay comentarios:

Publicar un comentario