lunes, 26 de diciembre de 2016

GABONAK FAMILIAREKIN



Gabon gau honetan, familiarekin egon naiz, nire aititeen etxean, eta 25ean ere. 24an bakarrik afaltzeko eta festa txiki bat egiteko joan ginen, baina 25ean jateko, eta festa bat egiteko.
Resultado de imagen de zorionak eta urte berri onNiretzat, familia osoarekin egitea, askoz hobeagoa da, nire arreba, ama eta aitarekin egitea baino. Nire lengusinekin oso ondo pasatzen dut, eta asko dibertitzen gara batera. Gabon gauko eta gobonetako janariak, oso espezialak eta oso handiak dira normalean. Eta dena, oso goxo dago.
Resultado de imagen de regaloNiretzat, uzte dut festarik handiena eta zarata gihen egiten dugunean, gau zaharrean dela. Gau zaharrean, zarata pila bat egiten dugu.
Gabonetan, opariak dauzkagu, eta mundu guztiari opariak gustatzen zaizkiote. 
Espero dut, guztioi gabon eta urte berri on bat izatea!!!

1 comentario: