viernes, 16 de diciembre de 2016

NIRE GABONAK AMAMAREN ETXEAN

GABONAK bilaketarekin bat datozen irudiakNiri gabonak asko gustatzen zaizkit familiarekin afaltzen dudalako, nire etxean lo egiten dudalako eta nire familia ere, opariak zabaltzen ditugulako, zuhaitza apaintzen dugulako... irrikitzen nago, gabonak hasteko eta txokolate beroa edateko.

Nik, gabonak familiarekin pasatzen ditut, eta egun zaharrean nire amamaren etxean. Lehenengo familia guztia elkartzen gara eta denok batera afaldu egiten dugu, gero 12etara arte geratzen gara hitz egiten eta jolasten dugu, eta azkenik ohera joaten gara. Hurrengo egunean goiz-goiz esnatzen gara eta opariak zabaltzen ditugu eta gero gosaltzen dugu. . 


NIRI ASKO GUZTATZEN ZAIT GABONAK!! OPARIAK,  FAMILIA DAGOELAKO....

No hay comentarios:

Publicar un comentario