lunes, 19 de diciembre de 2016

IGERIKETAKO LEHIAKETA

Atzo igeriketako lehiaketa izan nuen. Lehiaketan 4 ordu egon ginen. Tokatu zitzaidan Amorebietan. Lehenago esan zuten goisez
zela eta ostegunean esan zuten arratsaldez zela. 3-tan egon behar naiz entrenatzen eta jaten dut 12-etan ez izateko haize min. 

Heldu zenean lehiaketa oso urduri jarri nintzen. Hasi zen erreleboak 4x50 m.   Erreleboak egiten genituen: Maitane, Irati, Anne eta ni. Erreleboetan 1. geratu ginen. Jarraian esan zuten nire izena eta egin behar nuen 50 braza eta oso urduri jarri nintzen, azkenean 53 segundu egin nuen brazan.

 Ondoren gure taldea animatzen egon ginen. Jarraian txarrena tokatzen zitzaidan 200 krol . 200 krolean 3.02 egin nuen.  Ariadneren kontra tokatu zitzaidan.   oso ondo pasatu nuen lehiaketan baina oso urduri.

Hilaren 28an "trofeo de Santutzi" daukat . Ligan lehenengoak goaz. Pasa den urtean guk irabazi genuen, baina orain dela 2 urte Getxokoek irabazi zuten ligan. Ea aurten zer gertatzen den! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario