domingo, 4 de diciembre de 2016

Argizai






                                        Argizai 


 Badakisuenez ni eskauta naiz eta asteburu honetan konbibentzietara joan gara "Argizai taldea".Nik primeran ez hurrengoa pasatu dot.Argizaien  nibelak daude baina guk ramak geitzen diogu,nik "KAS"(kaskondoa)naiz.Hamaika,hamabi urtekoak izaten gara nik,Ibon Bezares,Iker Salgado,Beñat Amurrio,Markel Diaz,Gorka Fernandez(baina konbibentzietara ez da etorri)Jon Miquel (erez ez da etorri) eta Ibon Benito eta noski KAS gehiago (lasai ere daude neskak).Hor gauza pilobat egiten ditugu.Goiezean jan arte ekintzak egiten ditu eta gero denbora librea.arratzaldean jolasak egiten ditugu eta gauean belada, hori nire gogokoena da gauean jolasak.Jaterakoan taldeak egiten ditugu mahia jartzeko,batzeko,arrikoa egiteko etc.Etortzen bazara gaueko hamabietatik zortzi eta erdietararte egiten dugu lo osea aprobetzatu (baina nik ez dut hori egiten beti hitz egiten geratzen gara) baina gero goizean buah  lo ez hurrengoa.Lehenengo egunea zuk eraman behar duzu janaria baina beste egunetan hortze preparatzen dute.Animate zaitez etortzera,oso ondo  pasatuko duzula eta!!
                                                                 
                                                                       Enai olea
Resultado de imagen de argizai
Mostrando FB_IMG_1480873766146.jpg












































No hay comentarios:

Publicar un comentario