miércoles, 2 de noviembre de 2016

ZER ERAMATEN DA?

                                       ZER ERAMARTEN DA?

Neskeentzako:
CAMISETA PARCHES - Disponible en más coloresHorrelako kamisetak eramaten dira. Kamiseta hau ahal duzue aurkitu Zaran 9,95 euroren truke,  beste koloretan ere aurkitu ditzazkezue, zuria eta beste bi gris.

Poncho cuadrosHorrelako pontsoak ere eramaten dira,  Ahal duzue aurkitu Zaran 12,95€tan (nik nahi dut horrelako bat).





Resultado de imagen de pantalones rotos chicas
Resultado de imagen de zapatillas de moda 2016



Praka hauek ere eramaten dira nik daukat horrelakok baina ni apurtutak nahi gabe (ez hain apurtuta). Ere egin al duzue bakarrik lima batekin .Ere bai al duzue aurkitu denda askotan ez dakit zenbat eurotara.





Orain gehien eramaten dena dira "super star". Nik ez dakat, eta ez ditut nahi.
Faltsuak ere badaude,  54,99€tan gutxi gora behera eta benetakoak 90,00€ balio dute gutxi gora behera.              
                           


9 comentarios: